Tuesday, September 27, 2011

Pengenalan



Alhamdulillah....bersyukur saya ke hadrat Ilahi kerana dengan berkat izinNya blog saya bertajuk 'MENGENAL HURUF KECIL A-Z' telah sedia untuk dilihat. Walaupun blog ini masih tidak lengkap dan dalam proses pembinaan, saya bersyukur kerana wujud jua blog saya yang tak seberapa ini.
Terima kasih kepada suami tercinta ASAR ZAIM BIN ISHAK kerana telah banyak membantu saya menyiapkan blog ini. Bagi saya blog ini bukannya sekadar blog tugasan semata-mata, tetapi ia adalah sebuah blog yang penuh dengan kasih sayang, bimbingan serta tunjuk ajar seorang suami kepada isterinya. Blog ini telah berjaya saya update dan pertontonkan kepada umum tepat pukul 3.30pagi bersama-sama dengan suami tercinta tika anak-anak sedang tidur lena dibuai mimpi. Harapan saya dengan terciptanya blog ini, ia akan memberikan banyak manfaat kepada sesiapa sahaja.

Ucapan ini saya tujukan khas untuk suami saya yang tercinta.
''Abang, Ain sayang abang hingga akhir nyawa. Semoga ikatan kita yang terbina ini kekal selama-lamanya."

No comments:

Post a Comment